
Coca-Cola este recunoscută pentru sticlele sale cu etichete și capace roșii, însă, din când în când, apare și în alte variante — iar acest lucru nu este deloc întâmplător.
Primăvara, Coca-Cola renunță temporar la capacul roșu în favoarea unuia galben. Motivul? Sărbătoarea evreiască a Paștelui (Pesah), potrivit People.
Capacul galben semnalează faptul că rețeta Coca-Cola este kosher pentru Paște, respectând astfel restricțiile alimentare specifice acestei sărbători. Deși varianta clasică, cu capac roșu, este deja considerată kosher pe tot parcursul anului, ea conține sirop de porumb — un ingredient care nu este permis în timpul Paștelui evreiesc. Prin urmare, pentru o scurtă perioadă în fiecare an, Coca-Cola înlocuiește siropul de porumb cu zahăr.
Coca-Cola Y3000: băutura viitorului, creată cu ajutorul inteligenței artificiale
Coca-Cola a lansat recent o ediție specială: Coca-Cola Y3000 Zero Sugar, o băutură co-creată de oameni și inteligență artificială.
Inspirată din viziunea fanilor despre cum ar putea arăta și avea gust viitorul — prin emoții, aspirații, culori, arome și alte elemente — această nouă băutură a fost dezvoltată folosind date colectate global și analizate cu ajutorul AI-ului.
„Această ediție explorează ideea despre cum ar putea avea gust o Coca-Cola din viitor”, a declarat Oana Vlad, director senior de strategie globală la The Coca-Cola Company.
Coca-Cola Y3000 va fi disponibilă pentru o perioadă limitată în SUA, Canada, China, Europa și Africa.