Dezbaterile primului panel ”Coordonatele actuale si vectorul momentului” va cauta raspunsuri la intrebari de actualitate precum: Unde se afla economia romaneasca in prezent ?; In particular, care sunt coordonatele de pozitie actuale ale industriei romanesti a bunurilor de larg consum?;Care este conjunctura regionala, europeana a pietelor de bunuri de larg consum ?; In ce fel si in ce masura suntem dependenti de pietele financiare, de aprovizionare si de desfacere externe ?; Care sunt prognozele pe termen scurt si mediu pentru evolutia industriei bunurilor de larg consum – productie, import, comert?
La Piata FMCG Forum mai participa, in calitate de speakeri:
Marius Dunca (Vicepresedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor),
Dan Ionescu (Consilier de Concurenta, membru al plenului Consiliului Concurentei),
Dusan Wilms (Managing Director METRO Cash & Carry Romania),
Radu Timis (Presedinte Grup Cris-Tim),
Constantin Gheorghe (Director Comercial Bunge Romania si Bulgaria)
Sorin Trocaru (Director General Adjunct DAAS Romania)
Ioana Iosif ( Creative Director JMK Communication)
Constantin Bratu ( Director general Asociatia Berarii Romaniei)
Delia Nica (Vicepresedinte AMRCR – Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania),
Laura Lacramioara Voinea (Managing Director MEDNET Marketing Research Center),
Eduard Vlaston (Business Developer, reteaua de magazine Angst),
Eliodor Apostolescu (Director General Phoenix).
Piata FMCG Forum, eveniment organizat de revista Piata si JMK Communication, va avea loc pe 19 iunie la Athenee Palace Hilton.