Problema infrastructurii este ca un spin în coasta românilor. Contractele păguboase semnate de statul român au avut urmări care s-au văzut cu ochiul liber, şi nu vorbim aici de sutele de kilometri de autostradă care trebuiau să apară, ci de găuri de sute de milioane de euro, pe care noi le plătim în fiecare an.
Dacă s-ar fi construit, viaductul din apropierea localităţii Suplacu de Barcău - bucată din Autostrada Transilvania - ar fi plasat România pe locul doi în Europa, la astfel de construcţii. Primul viaduct, cu o lungime mai mare de 1,8 km (cât ar fi avut viaductul autostrăzii noastre), este cel din Millau, Franţa.
Însă, deşi costurile iniţiale păreau normale, acestea au crescut peste noapte, dospindu-se şi mărind buzunarele reglabile ale celor de la Bechet.
Dan Şova, responsabilul cu "Marile Proiecte" ale ţării a declarat recent că se intenţionează întreruperea tuturor contractelor cu cei de la Bechtel. În prezent, această porţiune din Autostrada Transilvania este singurul tronson la care mai lucrează Bechtelul.
Păcat că ne-am dat seama prea târziu de "seriozitatea" celor de la Bechtel. Am fost deja sărăciţi cu sute de milioane de euro şi îndestulaţi cu promisiuni volatile pe hârtie.