Prin intermediul internetului, cu toţii au participat la unele dintre cele mai interesante şi captivante cursuri desfăşurate de profesorii de la Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României
Deşi au fost nevoiţi să se adapteze comunicării online, aceștia au învățat să relaționeze cu profesorii, colegii, dar și cu prietenii pe diferite platforme. Pe lângă tehnicile de comunicare, elevii au învățat cum să îşi creeze un brand personal și cum să îşi dezvolte un business în mediul online.
Cursurile de comunicare și personal branding în era digitală, organizate de Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României, au fost o şansă pentru elevii pasionaţi de comunicare în mediul online să îşi dezvolte vocabularul și tehnica de dialog.
Cursul se adresează copiilor și tinerilor cu vârsta între 12 și 15 ani
''În această perioadă metoda de comunicare a fost mai mult online'', spune Ramona Mezei profesor Școala FDVDR.
Dezvoltarea unei afaceri în mediul online nu este o sarcină deloc uşoară. Chiar şi aşa, tot mai mulți tineri își doresc să își deschidă propria afacere online, să își creioneze propria identitate. Pentru a putea ajunge la nivelul dorit, aceștia trebuie să urmeze mai mulți pași.
Înscrierile au loc până pe 31 ianuarie
''Am învățat ce este acela un brand personal, cum să îl dezvolt online, cum să comunici cu alte persoane online, cum să îți faci o carieră din propria pasiune de zi cu zi'', spune un cursant al şcolii.
Stăpâni pe informaţiile pe care le-au învăţat la curs, unii tineri și-au dezvoltat deja mici afaceri în mediul online, pe rețele de socializare.
Începând cu 8 februarie, elevii și studenții sunt așteptați la un nou curs de Comunicare și personal branding în era digitală.