În seara aceasta, explorarea culturii columbiene pe Drumul Soarelui continuă cu o incursiune într-un loc venerat de către localnici și nu numai.
Întrecerea pentru a doua imunitate poartă cele opt echipe într-o cursă cu totul specială, a miracolelor, misiunea religioasă dovedindu-se cu adevărat copleșitoare pentru concurenți, atât din punct de vedere emoțional, cât și fizic.
"A fost o durere cum n-am trăit niciodată!”, a dezvăluit George Tănase. "Nu am simțit o durere atât de mare în viața mea”, a spus și Alexia Eram.
Oprirea din orașul Buga pentru această probă va rămâne una de neuitat pentru toți participanții, fie ei credincioși sau nu, puși la grea încercare. Răbdarea, rezistența, dar și vulnerabilitățile, grijile și dorințele cele mai arzătoare în momente de confesiune pline sensibilitate vor ieși la iveală pentru mulți dintre concurenți. Cu toții se vor strădui să ducă la bun sfârșit misiunea, anunțul de la start al Irinei Fodor funcționând ca cel mai puternic imbold: șansele ca soarele să fie roșu în cufăr mâine seară sunt foarte mari.
Așadar, toate echipele speră într-o minune, iar cât de departe vor merge pentru această minune și cine va câștiga cea de-a doua imunitate din etapa a doua de pe Drumul Soarelui telespectatorii vor descoperi în ediția America Express difuzată de Antena 1 și pe AntenaPLAY în această seară, de la 20:30.
Difuzată de Antena 1 în intervalul 20:29 – 24:06, ediția de aseară America Express a fost prima opțiune a telespectatorilor români pe toate segmentele de public. Astfel, reality show-ul a obținut, pe tronsonul publicului urban cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, o audiență medie de 7.1 puncte de rating și o cotă de piață de 25.4%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 5.1 puncte de rating și o cotă de piață de 18.5%.
Și la orașe, emisiunea a fost prima opțiune a telespectatorilor, cu 6.1 puncte de rating și 19.1% cotă de piață, Pro Tv situându-se pe locul secund, cu 4.7 puncte de rating și 14.7% cotă de piață. La nivel național, America Express a ocupat primul loc în topul audiențelor, cu 5.3 puncte de rating și 16.9% cotă de piață, Pro Tv situându-se pe locul secund, cu 5.2 puncte de rating și 16.5% cotă de piață. În minutul de aur 21:16, emisiunea a fost urmărită de peste 1,1 milion de telespectatori.