O familie care şi-a achitat vacanţa în Turcia din luna aprilie, ca să beneficieze de reducerea pentru înscrieri timpurii, a înţeles că a plătit cei 3.200 de euro degeaba.
"La un moment dat, sinceră să fiu, nu ştiu ce m-a făcut să intru pe site-ul agenţiei, când am văzut că acolo directoarea generală anunţa că societatea (...) are deschisă procedura de insolvenţă şi urmează să intre în faliment", povesteşte Ligia Ionescu, o păgubită.
La sediul agenţiei, nu mai e nimeni demult şi au rămas doar afişele frumos colorate lipite pe geamuri.
Femeia are acum şanse să recupereze, cu puţin noroc, doar 20% din cât a plătit, adică 640 de euro. Deşi problema asigurărilor prea mici este bine cunoscută, reprezentanţii din turism încă se mai gândesc la soluţii.
Înainte de a achita biletul de vacanţă, clienţii sunt sfătuiţi să obţină cât mai multe informaţii despre agenţiile de turism de la care cumpără. Cea mai sigură este verificarea la Registrul Comerţului. O altă variantă ar fi evitarea agenţiilor de turism şi programarea concediului pe cont propriu.