Antena 3 CNN Actualitate Cum promovează ”Breasla Cârciumarilor Brașoveni” orașul de la poalele Tâmpei

Cum promovează ”Breasla Cârciumarilor Brașoveni” orașul de la poalele Tâmpei

Cristina Tudorache
1 minut de citit Publicat la 20:13 30 Iun 2020 Modificat la 20:13 30 Iun 2020
o_1ec2t1mlp109j113q59n1uum1lapb.jpg

În materialul video realizat de ”Breasla Cârciumarilor Brașoveni”, din resurse proprii, apar reprezentanții localurilor - restaurante, terase, cafenele, cofetării - care îi încurajează pe vizitatori, cu argumente, să aleagă cetatea Brașovului pentru escapadele lor.

”Breasla Cârciumarilor din Brașov are multe idei bune. De la verdele ăsta care ne înconjoară, probabil. Ori de la mâncarea bună și cafeaua proaspăt prăjită. Poa’ sa fie și pentru că stăm umăr la umăr și iubim orașul ăsta frumos.”, a scris Oana Irina Coantă, pe Facebook, în descrierea materialului video care promovează orașul de la poalele Tâmpei.

Ea spune că ideea a venit firesc și a fost rezultatul unui efort de echipă, al breslei. Membrii asociației s-au organizat singuri și, din resursele propii, au realizat un videoclip pentru promovarea Brașovului și a mâncării din oraș. Oana spune că orașul este perfect în contextul pandemiei, iar locațiile membrilor asociației sunt cele mai sigure. 

Brașov, capitala verde

”Brașovul a fost mereu un loc al breslelor și un oraș unde s-au adunat ingredientele bune, cârciumile, cafenelele și cofetăriile faine. Avem orașul, dar avem și dealurile și munții din jur. Avem străduțele pitorești dar și locuri frumoase unde se mănâncă bine, se bea o cafea bună, unde oamenii povestesc la o bere artizanală locală.”, mai spun membrii asociației.

Breasla Cârciumarilor din Centrul Vechi al Brașovului este formată din 16 companii din domeniul HoReCa.
 

×
x close