Ministrul Popescu spune că ANRE ar trebui să se ocupe, iar românii care primesc facturi fără compensarea prețului la energiei trebuie să semnaleze acest lucru prima dată la furnizor, iar mai apoi la ANRE.
"Astăzi, în ședința de guvern, a venit și președintele autorității de reglementare și ne-a spus procedurile. Oamenii trebuie să știe că ANRE are un call center foarte mare care poate răspunde la foarte multe solicitări. Ne-a comunicat că a intrat într-un control la furnizori. Procedura există pentru fiecare și ne-a spus-o:
- Reclamație la furnizor, acesta are posibilitatea să returneze banii în 5 zile dacă suma este peste 100 de lei.
- Dacă este sub 100 de lei se scade din factura următoare.
- Dacă furnizorul nu face acest lucru, reclamația se duce la ANRE și rezolvă ANRE.
Există proceduri, există acel call center", a declarat ministrul Energiei.
Pentru problemele legate de facturi, consumatorii pot apela call-centerul ANRE la numărul 0374554265 (telefon cu tarif normal în reţeaua Orange, apelabil din toate reţelele) şi la numărul 0219782 (telefon cu tarif normal în reţeaua Telekom, apelabil din toate reţelele).