![momentul in care i se taie microfonul dianei sosoaca in timp ce facea circ in parlamentul european momentul in care i se taie microfonul dianei sosoaca in timp ce facea circ in parlamentul european](https://www.antena3.ro/thumbs/landscape/2024/07/17/momentul-in-care-i-se-taie-microfonul-dianei-sosoaca-in-timp-ce-facea-circ-in-parlamentul-european-913106.png)
Scriitorul Wally Olins a lansat marţi seară traducerea în limba română a volumului despre brand. Acesta a fost pus în vânzare în noiembrie 2006, în librăriile din România, înregistrând un succes deosebit. Cartea prezintă un studiu asupra mecanismelor de creare a brandurilor, elaborat de autor.
?Cartea este, de fapt, reacţia pe care am avut-o la atitudinea autoarei Naomi Klein în volumul ?No Logo?. Cred că a scris numai porcării în acea carte şi am considerat că nu trebuie să las lucrurile aşa?, a declarat autorul.
Naomi Klein susţine că brandurile au un efect negativ asupra publicului, provocându-l să ia decizii prin manipulare. Potrivit lui Wally Olins, brandurile vorbesc despre seducţie şi manipulare, dar care sunt factori ce ţin de natura umană.
În ceea ce priveşte brandingul românesc, autorul a constatat că ?România nu a făcut nimic în privinţa brandingului, ci doar a vorbit despre asta. Dar e un domeniu ce trebuie explorat de români înainte să o facă alţii?.
Antena3.ro