Lansarea acestei publicaţii în Statele Unite a venit ca urmare a scăderii veniturilor din publicitate. Revista va putea fi personalizată în funcţie de interesele cititorilor.
Modalitatea în care cititorii îşi vor putea exprima opţiunile este una foarte simplă. Aceştia sunt invitaţi să intre pe site-ul timeinc.com/mine, unde pot alege domeniile de care sunt interesaţi.
Aceştia pot alege temele preferate din revistele deja existente ale grupului Time şi ale companiei partenere American Express Publishing: Time, Sports Illustrated, Food & Wine, Real Simple, Money, In Style, Golf şi Travel + Leisure.
Următorul pas în realizarea publicaţiei constă în selectarea materialelor de către jurnalişti şi integrarea lor în revista personalizată.
Lansarea revistei Mine va avea loc la începutul lunii aprilie şi va apărea de cinci ori, pe parcursul a zece săptămâni. Ediţia tipărită a revistei va fi distribuită gratuit primilor 31.000 de cititori înscrişi.
În paginile publicaţiei vor exista numai reclamele companiei Toyota.
Preşedintele departamentului de marketing al Time a declarat: "Noi căutăm mereu noi modalităţi de a atrage interesul publicului asupra conţinuturilor noastre". Acesta a adăugat că o revistă personalizată ar putea fi o soluţie pentru suplimentarea veniturilor mici pe care le aduce publicitatea online.
Antena3.ro