Susţinând că va rescrie ?economia ziarelor?, Harding a precizat că Times va percepe taxe pentru accesul pe site timp de 24 de ore, împreună cu un tip de abonament, însă a respins ideea de micro plăţi pentru fiecare articol.
Harding a spus că industria mass-media trebuie să evite greşelile făcute de reprezentanţii industriei muzicale, şi că doreşte să pună capăt accesului gratuit la conţinutul media.
?Am creat o cultură a gratuităţii, şi suntem cu siguranţă parte în acest lucru?, a spus el în faţa unei audienţe formate din redactori şefi şi directori în cadrul unei conferinţe a Societăţii Editorilor din Stansted, Essex.
?În ultimii ani am vorbit cu mândrie despre vizitatorii unici, am crezut că publicitatea ne va susţine. Aceşti oameni însă nu au intrat în magazinele noastre, ei doar au privit prin vitrine?, a spus Harding.
El a confirmat faptul că The Times ? împreună cu alte ziare ce fac parte din Imperiul Media al lui Rupert Murdoch ? va introduce taxarea pentru conţinutul online.
?Din primăvara anului viitor vom percepe bani pentru accesarea ediţiei online a ziarului The Times. Lucrăm la un model de preţ, însă intenţionăm să percepem bani pentru ceea ce se publică în 24 de ore. De asemenea vor exista şi abonamente?.
De curând, conducerea publicaţiei a decis să oprească distribuţia gratuită a ziarului către hoteluri, aeroporturi şi instituţiilor, ca parte a noii strategii de afaceri.
Antena3.ro