Luni va avea loc prima ediţie a noului Observator19, care va oferi o alternativă reală programelor de ştiri existente pe piaţa românească. Noul concept, dezvoltat împreună cu ITN, companie regăsită în topul celor mai importanţi producători de ştiri din lume, se bazează pe construirea unei legături autentice cu publicul, prin abordarea de subiecte cu adevărat importante pentru telespectatori, se arată într-un comunicat remis Antena3.ro
?Am studiat îndeaproape modul în care ştirile sunt transmise pe diverse pieţe globale şi am elaborat un format cu totul nou pentru România?, spune Sorin Alexandrescu, Director Executiv Antena 1. ?Am investit semnificativ pentru a transforma complet stilul de prezentare a ştirilor, mizând mai puţin pe aspectul senzaţional şi punând accentul pe informaţia pură şi autentică din spatele evenimentelor care afectează zilnic viaţa românilor?, a continuat el.
Alina Petrescu, prezentatoarea noului Observator 19, preia această poziţie la Antena 1 după ce, în prealabil, a realizat emisiunea News Magazine la Antena 3. Alina, care a lucrat, de asemenea, ca reporter Euronews la Lyon, în Franţa, va aduce o notă personală ştirilor prin stilul ei cald, empatic.
Această nouă abordare a ştirilor este centrată pe dezvoltarea poveştii din spatele evenimentelor care se întâmplă în România şi cum ne afectează acestea pe fiecare dintre noi. ?Vrem să le oferim oamenilor altceva, să le vorbim despre ei, pe limba lor, dar şi despre ce se întamplă în lume. Încercăm să le arătăm oamenilor cum îi afectează orice se întâmplă în ţară sau pe glob. Le vom demonstra că orice ştire se poate referi la un moment sau altul din viaţa lor. Le vom aduce un jurnal care să fie, mai presus de toate, o reprezentare onestă a realităţii în care trăim?, a declarat Alina Petrescu.
Noul Observator19 îşi va pastra actuala identitate vizuală datorită notorietăţii de care se bucură; schimbările fundamentale ţin de modalitatea în care poveştile prind viaţă şi de legătura lor cu viaţa românilor. Această abordare va fi susţinută de o campanie de marketing dezvoltată în jurul sloganului ?Ştiri ca?n viaţă?.
ITN face parte din elita producatorilor independenti de stiri si continut factual pentru tv&radio, mobil si internet. Divizia de consultanta ITN activeaza peste tot in lume, ajutand companii media sa-si realizeze obiectivele.
Antena3.ro