Antena 3 CNN Actualitate Cultură Stejar şi Bergenbier se luptă în beri pentru Ziua Bărbatului. UPDATE: Prietenii ştiu de ce :)

Stejar şi Bergenbier se luptă în beri pentru Ziua Bărbatului. UPDATE: Prietenii ştiu de ce :)

1 minut de citit Publicat la 16:35 04 Mai 2008 Modificat la 16:35 04 Mai 2008
Stejar şi Bergenbier se luptă în beri pentru Ziua Bărbatului. UPDATE: <font color=red>Prietenii ştiu de ce :)</font>
UPDATE: După ce producătorii berii Stejar au atacat ideea publicitară a celor de la Bergenbier, aceştia au reacţionat cu un clip pe măsură. Ironici, fără a afişa numele mărcii, clipul taxează gestul producătorilor berii Stejar de a prelua din mers ideea privind legalizarea Zilei bărbatului. Sloganul folosit acum este cel care a lansat berea Bergenbier pe piaţa românească: Prietenii ştiu de ce! Urmăriţi clipul:





În replică, producătorii berii Stejar au emis un comunicat de presă în care îşi fac cunoscut punctul de vedere:

"Ca bărbat, nu am evident nimic împotriva unei iniţiative legislative pentru ziua bărbatului; dacă mai este şi o zi liberă, cu atât mai bine! Însă nu pot să fiu de acord cu felul în care sunt portretizaţi bărbaţii în campania de promovare a acestei iniţiative: nişte personaje care visează cu ochii deschişi la ziua în care o să le dea cineva voie să le placă blondele. Dacă cineva işi arogă statutul de purtător de cuvânt al barbaţilor, ar fi mai bine să nu ne ia peste picior. Din acest motiv ne-am hotărât că este timpul ca cineva să pună piciorul în prag şi să spună: "Nu suntem cu toţii nişte papagali". În esenţă, aceasta este ideea campaniei Stejar", spune Mihai Bârsan, Group Brand Manager URSUS Breweries.



Bătaie mare pe Ziua Bărbatului. După ce campania Bergenbier/Leo Burnett a câştigat teren substanţial pe piaţa de advertising din România, ideea a fost preluată şi de agenţia de publicitate Next Advertising, care a folosit-o în slujba brandului Stejar, bere a Sab Miller. Două beri se luptă aşadar pentru legalizarea zilei bărbatului. Mesajele sunt cât se poate de simple şi axate, în cazul ambelor campanii, pe promovarea ideii de bărbăţie, pe mândria de a fi bărbat. Stejar se foloseşte însă de show-ul caracteristic stand-up comedy, un stil care prinde tot mai mult teren în România.

Statementul folosit de Stejar nu ocoleşte nici tenta ironică la adresa Bergenbier, cei care au transformat ziua bărbatului în una dintre cele mai vizibile campanii de la noi. ?Cică vor unii să faca o zi ca să ne sărbătorească nouă bărbăţia. Foarte frumos ! Lipseşte doar o bere pe măsură. Ok, fac eu cinste!?



Iată şi clipul lansat de Bergenbier:


Ziua mult aşteptată şi promovată de cele două companii este 5 mai, când bărbaţii sunt chemaţi într-un parc din Bucureşti, să se sărbătorească alături de muzica celor de la Iris, Simplu, Ana Lescko, Anda Adam şi Sindicate. Proiectul legislativ Ziua Bărbatului a fost lansat de Organizaţia Bărbaţilor din România.

Antena3.ro

×
x close