Sabina Iosub a scris blocgul Intact despre experienţa sa la Cannes Lions.
Ce înseamnă Cannes? Lux, Croazetă, Palm d’Or, fructe de mare, cumpărături, soare, plaje municipale, prețuri mari…
Cam asta spuneam, pe nerăsuflate, despre Cannes până acum ceva timp. După o săptămână la
cel mai mare festival de publicitate, Cannes Lions, am înlocuit toate cuvintele de mai sus cu două:
creativitate și implicare. Asta înseamnă de fapt Cannes. Locul unde, în fiecare an, se adună mințile care înnebunesc mințile și golesc cardurile pe întreg mapamondul. Fie că vorbim despre campanii comerciale, despre campanii sociale, despre comunicare, despre PR, la Cannes timp de o săptămână 13 mii de oameni au pus pe masă cele mai importante creații ale minților lor.
Citeşte mai mult pe: http://blog.intactmediagroup.ro/cannes-lions-luxul-creativitatii/
Ce înseamnă
Cannes? Lux, Croazetă, Palm d’Or, fructe de mare, cumpărături, soare, plaje municipale, prețuri mari…
Cam asta spuneam, pe nerăsuflate, despre Cannes până acum ceva timp. După o săptămână la
cel mai mare festival de publicitate, Cannes Lions, am înlocuit toate cuvintele de mai sus cu două:
creativitate și implicare. Asta înseamnă de fapt Cannes. Locul unde, în fiecare an, se adună mințile care înnebunesc mințile și golesc cardurile pe întreg mapamondul. Fie că vorbim despre campanii comerciale, despre campanii sociale, despre comunicare, despre PR, la Cannes timp de o săptămână 13 mii de oameni au pus pe masă cele mai importante creații ale minților lor.
- See more at: http://blog.intactmediagroup.ro/cannes-lions-luxul-creativitatii/#sthash.ie3H8nrn.dpuf
Ce înseamnă
Cannes? Lux, Croazetă, Palm d’Or, fructe de mare, cumpărături, soare, plaje municipale, prețuri mari…
Cam asta spuneam, pe nerăsuflate, despre Cannes până acum ceva timp. După o săptămână la
cel mai mare festival de publicitate, Cannes Lions, am înlocuit toate cuvintele de mai sus cu două:
creativitate și implicare. Asta înseamnă de fapt Cannes. Locul unde, în fiecare an, se adună mințile care înnebunesc mințile și golesc cardurile pe întreg mapamondul. Fie că vorbim despre campanii comerciale, despre campanii sociale, despre comunicare, despre PR, la Cannes timp de o săptămână 13 mii de oameni au pus pe masă cele mai importante creații ale minților lor.
- See more at: http://blog.intactmediagroup.ro/cannes-lions-luxul-creativitatii/#sthash.ie3H8nrn.dpuf