Persoanele care decid să-şi facă un cont pe site contra cost vor primi, pe lângă articole suplimentare, invitaţii la diverse evenimente. În plus, abonaţii vor putea discuta pe internet cu editorialiştii, reporterii şi invitaţii la evenimente speciale.
Până în prezent, foarte puţine publicaţii au început să utilizeze acest sistem de taxare. Wall Street Journal şi Financial Times sunt două dintre puţinele publicaţii care au trecut deja la taxarea conţinutului de pe internet.
Preşedintele Post Gazette, Chris Chamberlain, a declarat: ?Dorim să le oferim abonaţilor noştri online informaţii exclusive şi posibilitatea să interacţioneze cu membrii echipei noastre?.
Costul unui astfel de abonament pe internet se ridică la 2,99 dolari pe lună şi 35,88 dolari pe an. Membrii vor primi un card cu ajutorul căruia vor putea accesa informaţiile suplimentare.
Criza economică a afectat majoritatea publicaţiilor americane. În cazul jurnalismului online, situaţia este şi mai dramatică, în condiţiile în care publicitatea online a scăzut semnificativ.
Post Gazette este cea mai importantă publicaţie din Pittsburgh. Ziarul se confruntă, de mai mulţi ani, cu probleme finaciare.
Antena3.ro