Potrivit lui Matt Latimer, fost specialist în discursuri al Casei Albe, mediatizarea preşedintelui dăunează atât Casei Albe, cât şi imaginii lui Obama. "Barack Obama transformă preşedinţia într-un mesaj comercial", susţine Latimer.
Publicaţia New York Times a publicat 405 materiale despre administraţia Obama. Însă, cel mai puternic aliat al lui Obama au fost televiziunile. Până la sfârşitul lunii august, preşedintele a acordat 66 de interviuri televizate.
În primele opt luni ale mandatului său, George W. Bush a acordat 16 interviuri televizate, iar Bill Clinton, numai şase.
Şi în cazul interviurilor acordate presei scrise, Barack Obama şi-a depăşit cu mult predecesorii. Preşedintele a cordat 36 de interviuri, în primele şapte luni ale mandatului, de două ori mai mult faţă de Bush şi Clinton la un loc.
Ultima apariţue televizată a lui Obama a fost la emisiunea "Late Night with David Letterman".
Antena3.ro