Motocicliştii sunt mult mai predispuşi accidentelor rutiere decât conducătorii auto. În acest context, TopGear vine cu o campanie care să responsabilizeze, în primul rând, motocicliştii. În derularea acestei campanii am plecat de la premisa că foarte puţini ştiu, de fapt, să conducă după orele de şcoală moto. Tocmai de aceea, ?Mai învaţă? este o campanie de informare, educare şi de conştientizare asupra pericolelor la care se expun în trafic motocicliştii, a faptului că ştim puţine lucruri despre fenomenul moto, fie că ne dorim să devenim motociclişti, fie că avem deja permisul moto.
"În fiecare an, zeci de motociclete suferă abuzuri din partea motocicliştilor neinstruiţi, dar ele nu se supără. Suplimentul moto din TopGear de aprilie are cele mai tari ponturi, scheme, şmecherii, pentru oamenii cu moto la cap şi vine în susţinerea campaniei noastre. Pe lângă un mesaj, într-o formă amuzantă, am vrut să atragem atenţia asupra faptului că mai avem de învăţat. Dacă se spune că omul cât trăieşte învaţă, atunci un motociclist ar trebui să se grăbească, pentru că, pe măsură ce învaţă mai mult şi mai repede, îi cresc şansele să trăiască mai mult. Fără a-şi propune un ton pedant, scopul campaniei şi al suplimentului TopGear este acela de a-i face pe oamenii-cu-moto-la-cap? să-şi evalueze obiectiv cunoştintele şi să şi le îmbunătăţească, acolo unde e cazul?, a declarat Costin Giurgea redactor şef TopGear.
Cititorii, participanţii la trafic sunt implicaţi prin intermediul revistei şi canalele partenere să-şi facă testul moto: ?Mai învaţă!?
Ce trebuie să facă:
Fiecare participant se înscrie la campania ?Mai învaţă!?, îşi face testul şi, prin tragere la sorţi, poate câştiga: un curs de şcoală moto, oferit de Şcoala moto Louis, invitaţii la Salonul de Motociclete din perioada 23-25 aprilie sau produse Harley Davidson.
Despre supliment
TopGear vine cu un întreg supliment dedicat motocicliştilor.
Ghidul Motociclistului TG din supliment se întinde pe 18 pagini şi oameni-al-căror-cap-nu-mai-funcţionează-fără-moto îţi dau ponturi despre subiecte ca mersul pe ploaie, în off-road, despre evitarea obstacolelor sau despre mersul în grup.
În deschiderea suplimentului, vei găsi un top cu cele mai tari motociclete din 2010, 21 la număr, şi deci tot atâtea motive pentru suicid. Tot în supliment poţi să citeşti despre un om care a plecat spre Mongolia fără niciun motiv aparent, cu o motocicletă BMW sub fund şi fără multe alte lucruri în dotare. Iar dacă asta ţi se pare un record, atunci vei fi la fel de impresionat de scurta istorie moto de la pagina 38. În încheiere, doi oameni din redacţia TopGear îţi spun de ce e bine şi de ce nu e bine să treci la două roţi cu motor. Ca să fie totul echilibrat şi să nu supărăm pe nimeni...
TopGear a ajuns cea mai cunoscută revistă auto din lume cu ajutorul show-ului TV, fiind a doua emisiune din lume cea mai vizionată după Oprah. Emisiunea TopGear atinge un public din peste 94 de ţări şi rămâne fidelă conceptului de a face maşinile distractive. În cele 49 de ediţii internaţionale în care TopGear are ediţii locale, concurenţa este practic spulberată, revista ocupând locul 1 pe segmentul auto. În acelaşi timp, TopGear îşi propune să ocupe acelaşi loc şi în zona revistelor pentru bărbaţi.