Antena 3 CNN Actualitate Cultură Financiarul îţi dezvăluie secretele campaniei prezidenţiale a lui Barack Obama!

Financiarul îţi dezvăluie secretele campaniei prezidenţiale a lui Barack Obama!

Financiarul îţi dezvăluie secretele campaniei prezidenţiale a lui Barack Obama!
09 Apr 2009   •   10:08

Financiarul şi Editura Litera îţi oferă vineri, 10 aprilie, permisul de acces în culisele campaniei prezidenţiale istorice câştigată de Barack Obama. ?Barack Obama ? O alegere istorică? include reportaje exclusive realizate timp de 2 ani de echipa celor mai buni reporteri ai celebrei reviste americane Newsweek, coordonaţi de Evan Thomas. Volumul a fost publicat în ianuarie 2009, înainte chiar de instalarea noului preşedinte la Casa Albă.

Datorită înţelegerii speciale pe care Newsweek o are cu candidaţii la preşedinţia SUA, reporterii beneficiază de acces special, atât la evenimentele publice, cât şi la întîlnirile private ale acestora, unde participă împreună cu famiile, afirmă Evan Thomas. De aceea, cartea descifrează, într-un mod unic, traseul campaniei electorale din 2008. ?Nu este atât jurnalism politic cât drama unei familii ? vă arătăm ce înseamnă cu adevărat să candidezi pentru preşedinţie. Pentru că cea mai bună modalitate de a îl înţelege pe noul preşedinte este să afli prin ce a trecut în ultimii doi ani. (...) Să candidezi pentru preşedinţia SUA este ca în ?Stăpânul inelelor?. Trebuie să învingi la nesfîrşit monştri şi dragoni ca să reuşeşti?, declară Thomas.

Evan Thomas, asistent managing editor/editor general adjunct la Newsweek, este autorul a peste 100 reportaje. A publicat până acum şapte cărţi, două dintre acestea ? ?John Paul Jones? şi ?Sea of Thunder? - fiind incluse pe lista bestsell-ururilor New York Times. Este câştigător al premiului National Magazine Award. Predă jurnalismul la Universităţile Harvard şi Princeton.

Reporterii Newsweek construiesc portrete reuşite ale candidaţilor, precum şi ale principalilor consilieri ai acestora, vă dezvăluie cum au fost luate cele mai controversate decizii sau care au fost motivele ce au provocat eşecul strategiilor considerate imbatabile. Dincolo de informaţii clare şi concise, veţi găsi anecdote savuroase, relatări incredibile sau mici ?bârfe? care dau savoare lecturii:

- strategul campaniei lui Obama, David Axelrod, era îngrijorat deoarece candidatul era ?prea normal? pentru a conduce o campanie prezidenţială. |nsuşi Obama se întreba cîteodată dacă este într-adevăr ?Alesul?, aşa cum l-a numit Oprah Winfrey.

- campania lui Hillary Clinton era haotică şi ieşea în evidenţă doar datorită banilor, cu mii de dolari cheltuiţi pe flori şi valeţi de parcare.

- McCain nu era pregătit să reprezinte partidul în alegeri, fiind chiar suspectat ca ar fi republican doar cu numele. Era un împătimit al telefoanelor celulare şi îi adora pe reporteri pe care uneori îi numea ?echipa mea?.

- Sarah Palin deşi era apreciată de McCain era considerată de apropiaţii acesteia o ?scrântită? şi o ?divă?.


Pachetul ziar + carte " Barack Obama ? O alegere istorică " costă 12 lei şi se distribuie împreună cu ediţia din 10 aprilie a Financiarului.
După bestseller-urile ?Ghidul de cultură generală?, ?Putin şi noua Rusie?, ?Eşecul în afaceri. 10 reguli de urmat?, ?Barack Obama ? O alegere istorică? este o nouă lectură captivantă oferită de Financiarul, cel mai tânăr cotidian economic, cititorilor săi. Alături de Almanahul Crizei şi Ghidul Marilor Contribuabili, Financiarul a lansat proiecte editoriale distincte şi de anvergură: colecţia de articole Harvard Business Review, Enciclopediile Marea Istorie Ilustrată a Lumii şi Descoperă Lumea plus colecţia Ghiduri Turistice Vizuale. Financiarul este editat de Media Casa Press, o companie a Intact Media Group.

Financiarul.com

×
Cele mai noi știri
Parteneri
x close