Victoria neaşteptată a celor de la Giants ar fi fost suficientă pentru a asigura audienţe record la Super Bowl. Reclamele difuzate în timpul jocului au avut şi ele o contribuţie. Această adevărată gală a spoturilor publicitare este aşteptată în fiecare an atât de public, cât şi de advertiseri.
Veniturile obţinute de televiziunea care a transmis evenimentul s-au ridicat la 225 de milioane de dolari, un spot de 30 de secunde costând 2,7 milioane de dolari.
Potrivit analiştilor media şi sondajelor efectuate înainte şi după joc, advertiserii care au avut cel mai mult de câştigat de pe urma acţiunilor de marketing din cadrul Super Bowl au fost Anheuser-Busch Cos Inc (producătorul berii Budweiser) şi PepsiCo.
Clasamentul Ad Meter al USA Today a stabilit că un spot Budweiser a fost pe primul loc în preferinţele populaţiei, urmat de spoturi de la Fedex, Bridgestone, Doritos şi Bud Light. Dintre reclamele care au primit cele mai mici note din partea experţilor şi audienţei au făcut parte cele pentru un site-ul de recrutare.
Antena3.ro