Poşta Română nu îşi asumă responsabilitatea pierderii spoturilor publicitare de promovare a Festivalului Enescu şi declară că acestea au fost trimise pe calea aerului, prin Air France. Conform Poştei Române, coletul ar fi părăsit ţara chiar a doua zi de la expediere. Astfel, vina pentru faptul că materialele nu au ajuns la destinaţie ar reveni companiei Air France.
Coletul cu spoturile publicitare pentru promovarea Festivalului \"George Enescu\" a fost pierdut de serviciul EMS al Poştei Române, dintr-o totală lipsă de profesionalism. CNN International şi CNN Online ar fi trebuit să înceapă publicitatea cel târziu la data de 12 martie.
\"Spoturile publicitare dedicate difuzării au fost trimise de către Artexim prin serviciul EMS al Poştei Române. Datorită unei erori grave şi unei totale lipsă de profesionalism, coletul destinat CNN International, pentru care a fost plătită o sumă considerabilă şi care ar fi trebuit să ajungă la destinaţie în 48 de ore, nu a ajuns nici măcar după 10 zile de la expedierea lui. Luând legătura cu Poşta Română, răspunsul oficial a fost: ŤVom afla unde se află coletul în 15 zile de la sesizarea Dvs.ť, lucru care nu ajută cu absolut nimic, mai mult, pune în real pericol contractul deja încheiat cu binecunoscuta companie media\", transmit organizatorii Festivalului Enescu.
Această încurcătură poate atrage grave modificări în grila prestabilită prin contract, mai precizează Artexim. În urmă cu câteva săptămâni, organizatorii anunţau că ediţia din acest an a Festivalului \"George Enescu\", care se va desfăşura între 1 şi 23 septembrie, va fi promovată pe CNN, Mezzo, Euronews şi Radio France International, în urma unor parteneriate semnate între aceste instituţii media.
Pe CNN International şi CNN Online, campania ar fi putut fi urmărită din această lună în aproape 150 de milioane de case pe conexiunea CNN din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Campania era gândită pentru a reflecta felul în care Festivalul onorează viaţa şi creaţia celui mai mare compozitor român, George Enescu (1881-1955). Campania promoţională, care ar fi trebuit să ruleze timp de cinci săptămâni începând cu luna martie şi mai apoi în luna iulie, ar fi combinat spoturile publicitare televizate cu suportul online.
Antena3.ro