Antena 3 CNN Actualitate Cultură Emisiune adaptată la criza economică, lansată de compania care a produs "Big Brother"

Emisiune adaptată la criza economică, lansată de compania care a produs "Big Brother"

<1 minut de citit Publicat la 15:30 08 Apr 2009 Modificat la 15:30 08 Apr 2009
Emisiune adaptată la criza economică, lansată de compania care a produs "Big Brother"
Criza economică este exploatată la maxim de compania care a produs emisiunea "Big Brother" . Endemol a lansat pe piaţă un nou format de emisiune, anunţă Reuters. Acesta se numeşte "Someone's Gotta Go" şi va permite personalului din companiile care se luptă cu recesiunea globală să aleagă colegul care urmează să fie concediat.

Angajaţii din cadrul unor companii cu probleme vor decide cui trebuie să îi fie mărit sau micşorat salariul şi cine trebuie să fie concediat. Modificările vor fi făcute în funcţie de retribuţia pe care persoana respectivă o primeşte şi de performanţele pe care le-a avut în trecut.

Un purtător de cuvânt al Endemol a declarat: "Va fi un experiment interesant să vedem această răsturnare a poziţiilor de forţă".

Compania Endemol face parte din grupul Mediaset care aparţine premierului italian Silvio Berlusconi. Noua emisiune a fost deja vândută canalului Fox Television, iar reprezentanţii companiei producătoare speră să-l distribuie şi în alte ţări.

Antena3.ro

×
x close