Antena 3 CNN Actualitate Cultură Decalogul eşecului în afaceri sau cele 10 ?porunci? care te pot duce în sapă de lemn!

Decalogul eşecului în afaceri sau cele 10 ?porunci? care te pot duce în sapă de lemn!

2 minute de citit Publicat la 10:52 19 Feb 2009 Modificat la 10:52 19 Feb 2009
Decalogul eşecului în afaceri sau cele 10 ?porunci? care te pot duce în sapă de lemn!
Financiarul vă oferă vineri, 20 februarie, un best-seller internaţional despre cum poţi fi învingător în afaceri. Sunt tot mai mulţi cei dornici să ne ofere reţete ale succesului în afaceri, începând de la consultanţi, foşti directori generali şi până la psihologi. Guru care vorbesc despre succes sunt peste tot, dar nici unul nu ne poate oferi vreo garanţie a acestuia. Eşecul este simplu. Există zece greşeli grave pe care companiile şi oamenii le comit fără încetare şi care duc în mod inevitabil la eşec.
?Eşecul în afaceri - 10 reguli de urmat? a lui Don R. Keough este cartea pe care Bill Gates, Rupert Murdoch şi Jack Welch o consideră indispensabilă oricărui lider. Volumul oferă, sub forma unei lecturi fermecătoare şi pline de umor, adevărate lecţii despre cum să ai afaceri de succes! ?Puteţi aborda această carte ca pe o poveste de avertizare. Dacă vă recunoaşteţi ca fiind discipolii uneia sau mai multora dintre aceste reguli, aveţi grijă, deoarece vă îndreptaţi spre eşec şi luaţi şi compania cu voi?, avertizează Keough.
Pe parcursul a 11 capitole (10 reguli de afaceri, plus una personală), Keough îţi arată cum se poate pierde în orice afacere şi garantează că oricine îi urmează sfaturile poate deveni un păgubaş de succes: nu mai risca, fii inflexibil, asumă-ţi infailibilitatea, încrede-te pe deplin în experţi şi teme-te de viitor. Ultima regulă a lui Don, cea de-a unsprezecea, rezumă filozofia de viaţă şi de afaceri a renumitului guru: cheia succesului atât în afaceri cât şi în viaţă este implicarea fără rezerve/dedicarea. ?Fii pasionat de munca ta iar eşecul te va ocoli?, afirma Keough.
Don Keough ne oferă un argument împotriva îngâmfării şi a autosuficienţei manageriale, amintindu-ne că, atunci când lucrurile merg prea bine, un om de afaceri începe să se îngrijoreze. ?Oricine poate să scrie o carte despre subtilităţile managementului în afaceri de nivel înalt şi să facă un tip ca mine să râdă cu gura până la urechi, merită o medalie? afirma marele producător, Sydney Pollack.
Argumentele lui Keough provin atât din experienţa sa de peste 60 de ani în lumea afacerilor, din teorii clasice ale managementului, dar şi din situaţii concrete ale companiilor Coca-Cola, Xerox, IBM, Republic Steel sau Ford, studii de caz detaliate în cadrul acestei cărţi. Keough îşi asumă responsabilitatea pentru unele hotărâri proprii luate de-a lungul carierei sale, de exemplu introducerea New Coke, care s-au dovedit greşeli de management şi prezintă modul corect în care ar fi trebuit să acţioneze. Personalitate impresionantă a lumii afacerilor din SUA, supranumit ?Domnul Coca-Cola?, Dan R. Keough a fost preşedinte şi director general al renumitei companii de băuturi răcoritoare din 1981 şi până în 1993. A fost reales director al companiei în 2004. A activat în mai multe consilii de administraţie, printre care cele de la Berkshire Hathaway, Mc Donald's şi The Washington Post Company.
Pachetul ziar + carte ? Eşecul în afaceri - 10 reguli de urmat? costă 12 lei şi se distribuie împreună cu ediţia din 20 februarie a Financiarului.
?Eşecul în afaceri: 10 reguli de urmat este cel de-al doilea best-seller internaţional pe care Financiarul, cel mai tânăr cotidian economic, îl oferă cititorilor săi. Alături de Almanahul Crizei şi Ghidul Marilor Contribuabili, Financiarul a lansat proiecte editoriale distincte şi de anvergură: colecţia de articole Harvard Business Review, Enciclopediile Marea Istorie Ilustrată a Lumii şi Descoperă Lumea plus colecţia Ghiduri Turistice Vizuale. Financiarul este editat de Media Casa Press, o companie a Intact Media Group.

Financiarul.com

×
x close