"Motivul închiderii este criza financiară. Ultimul număr al revistei a fost cel de martie", au declarat reprezentanţii Igloo Media, care au mai precizat că revista a fost închisă pe "perioadă nedefinită".
"Cred în continuare că există o piaţă în România pentru reviste ca Re:publik, că există un nou public, interesat deja de tot şi toate, cu o cultură vizuală supra-dezvoltată, pentru care nu există, din nefericire, produse editoriale pe măsura aşteptărilor şi cunoştinţelor lor. Un public nişă, e adevărat, dar sub nici o formă de ignorat - şi acestui segment se adresa Re:publik. Din păcate, şi pentru ei şi pentru noi, şi în general pentru piaţa românească de publishing, criza economică pare să întoarcă spatele demersurilor ne-mainstream. Nimeni nu regretă mai mult decât noi că aşa stau lucrurile. Re:publik a apărut pur şi simplu într-un moment nepotrivit", spune Bruno Andreşoiu, director Igloo Media, citat de Mediafax.
Totuşi, blogul lansat în septembrie anul trecut, o dată cu noul Re:publik, va continua să funcţioneze. Blogul www.publik.ro/blog a fost conceput ca platformă online pentru industriile creative şi dezbate cele mai recente proiecte, trenduri şi evenimente de creativitate, din ţară şi din străinătate.
Re:publik a fost înfiinţată în urmă cu patru ani, ca o revistă de muzică, film şi urban, reprezentând o alternativă la discursurile întâlnite pe piaţa românească de publishing. Publicaţia a fost înfiinţată de Re:Cool Media SRL, o cooperare între acţionarii revistei Igloo, Bruno Andreşoiu şi Adrian Ciocăzanu, şi studioul de producţie al lui Tudor Giurgiu, directorul Festivalului de Film Transilvania (TIFF).
La începutul lunii septembrie 2008 Re:publik s-a relansat cu un conţinut editorial extins şi cu o nouă înfăţişare.
Odată cu relansarea revistei, Igloo Media a relansat şi site-ul www.republikmag.ro şi a dezvoltat blogul Re:publik, disponibil la adresa www.publik.ro/blog. Re:publik era distribuită la nivel naţional şi avea apariţie lunară.
Antena3.ro