Interioarele sunt adaptate însă lumii virtuale din Second Life. Spre exemplu, în interiorul Palatului Regal este amenajată o expoziţie cu cele mai reprezentative lucrări realizate de pictori români din colecţia Muzeului. În Biblioteca Central Universitară există o zonă de orientare pentru utilizatorii noi, care să-i ajute să stăpânească mai uşor interfaţa platformei. În plus, în Virtual Bucharest vor exista spaţii disponibile pentru promovarea brandurilor româneşti. Ca etape ulterioare, sunt avute în vedere Castelul Bran şi Delta Dunării, urmate de alte oraşe precum Braşov, Cluj, Timişoara şi Constanţa.
Bucureştiul Virtual a fost gândit, în primul rând, ca locul de întâlnire al românilor din ţară şi străinătate, spun iniţiatorii proiectului, şi este rezultatul unei investiţii anuale de 30.000 de euro. Echipa de profesionişti a contribuit voluntar la acest proiect.
Second Life este o lume virtuală lansată în 2003, în care mari companii internaţionale şi instituţii din întreaga lume îşi testează oportunităţile. Platforma a devenit cunoscută la nivel mondial abia în 2006, odată cu intrarea Ambasadei Suediei în această lume, urmată de o serie de branduri care au început să testeze oportunităţile lumilor virtuale: IBM, Cisco, Microsoft, CNN, Reuters, Wired, Playboy, Peugeot, Mercedes, Vodafone, Orange, ABN, ING, Coca Cola, L'Oreal, Philips, Electrolux şi altele.
Second Life are astăzi peste 15 milioane de conturi înregistrate, economie şi monedă proprie - Linden Dolar. Valoarea tranzacţiilor zilnice din Second Life se ridică la peste 1,5 milioane de dolari americani. Utilizatorii sunt în general persoane cu influenţă în cercurile lor sociale, care stăpânesc bine uneltele de socializare online. Majoritatea scriu pe bloguri, folosesc photo & video sharing sau produc bunuri virtuale.
Antena3.ro