Doar trei televiziuni comerciale au înregistrat o creştere a numărului de telespectatori în primul trimestru al anului în condiţiile în care majoritatea au redus tarifele de publicitate cu 10-20%, arată un studiu ARMA, citat de dailybusiness.ro. Antena 3, ProTv şi Kanal D sunt singurele televiziuni care au raportat creşteri faţă de primele trei luni ale anului precedent.
Postul de ştiri Antena 3 a înregistrat creşterea cea mai spectaculoasă, de 8,4% faţă de primul trimestru al lui 2009, cu o medie de 108.000 telespectatori pe zi. În topul televiziunilor comerciale, realizat de ARMA, Antena 3 ocupă poziţia a şasea.
Pentru intervalul de timp de maximă audienţă pentru posturile de ştiri (orele 18.00-24.00, denumit Prime Time News), Antena3 a înregistrat o creştere cu 11% a cotei de piaţă în primul trimestru al anului 2010 faţă de perioada similară a anului trecut. Principalul post concurent, Realitatea tv, a înregistrat o scădere la nivelul întregii zile cu 5% în primul trimestru al lui 2010 faţă de primul trimestru al lui 2009 şi rămâne aproape constant în Prime Time News.
Celelalte două posturi care şi-au mărit numărul de privitori în primul trimestru al anumului 2010 sunt Pro TV cu o creştere de 2,8% şi Kanal D cu 5,3%.
Antena3.ro