Lansat în urma cu 5 ani, în luna iunie 2005, ca postul de televiziune axat pe ştiri şi actualităţi, Antena3 a reuşit să ajungă în această perioadă scurtă de timp în primele 4 poziţii în rândul televiziunilor, perfomanţă deosebită având în vedere situaţia concurenţială specială de pe piaţa tv din România.
Cu o medie de 124.000 de telespectatori pe minut şi o cotă de piaţă de 5.9%, Antena3 a devansat clar în luna mai 2010 posturi cu greutate sau de tradiţie mai îndelungată în peisajul media din România, precum TVR1, Acasă tv, Prima Tv sau Kanal D.
Şi pentru perioada de maximă audienţă ( Prime Time, orele 19.00-23.00), Antena3 s-a situat pe locul 4 în topul lunii mai, cu o medie de 247.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 5.7%, devansând atât postul concurent pe zona de ştiri, Realitatea Tv, cât şi alte posturi importante precum Acasă tv, Prima Tv sau Kanal D, staţii a căror grilă de programe include super-producţii tv programate în acest interval.
Antena3 a obţinut în luna mai 2010 şi cea mai mare creştere de audienţă faţă de perioada similară a anului trecut în intervalul de maximă audienţă (Prime Time).
Astfel, dacă în luna mai 2009, Antena3 avea o medie de 123.000 de telespectatori pe minut şi o cotă de piaţă de 2.8% în intervalul orar 19.00-23.00, în mai 2010, Antena3 şi-a dublat atât numărul de telespectatori cât şi cota de piaţă (247.000 telespectatori şi 5.7% cota de piaţă în mai 2010).
Antena 3 este televiziunea de ştiri membră a INTACT Media Group.