Astfel, conform datelor de audienţă furnizate de GFK Romania, în intervalul orar 22.25 - 22.51, postul de televiziune Antena3 a fost lider de piaţă cu un rating mediu de 4% şi o cotă de piaţă de 11,4%, devansând, în ordine, Pro Tv cu un rating mediu de 3,1%, Antena1 şi Prima Tv cu 2,5%.
Pe durata întregii emisiuni, dezbatarea în care premierul României a răspuns în direct întrebărilor realizatorilor despre situaţia actuală socială şi economică a României, a obţinut un un rating mediu de 3,2% şi un share de 8,9% (medii calculate în intervalul orar 22.07 -22.57). Aceste cifre de audienţă indică fără echivoc poziţia de lider de informaţie a postului de televiziune Antena 3 dar şi importanţa cu care este percepută Antena3 atât în rândul publicului telespectator cât şi pentru principalii actori politici şi sociali din România.
De altfel, în această toamnă, Antena3 a ocupat repetat poziţia de lider în intervalele orare din prime time, emisunile ?Sinteza Zilei? şi ?În gura presei cu Mircea Badea? devansând de mai multe ori celelalte programe de televiziune difuzate la aceeaşi oră de către toate celelalte televiziuni.
Antena3.ro