Antena 3 CNN Actualitate Cultură AdPrint2008: Agenţiile spaniole, marile câştogătoare ale premiilor

AdPrint2008: Agenţiile spaniole, marile câştogătoare ale premiilor

1 minut de citit Publicat la 11:48 11 Feb 2008 Modificat la 11:48 11 Feb 2008
AdPrint2008: Agenţiile spaniole, marile câştogătoare ale premiilor
Agenţia spaniolă Contrapunto a câştigat titlul Agency of Angels, acordat sâmbătă seara pentru cel mai bun punctaj în cadrul celei de-a noua ediţii a festivalului European de publicitate AdPrint, desfăşurat la Braşov. În clasamentul primelor cinci agenţii premiate, echipele de la Contrapunto Spania şi McCann Erickson Spania ocupă primele două locuri, urmate de Mother London şi 180 Amsterdam. Singura echipă românească din acest top, "Graffiti BBDO Bucharest", a obţinut locul cinci.

Contrapunto, membră a reţelei de comunicare BBDO, a câştigat două premii cu campania ?Against death penalty? (lucrările ?Stoning?, ?Hanging? şi "Firing"), pentru Amnesty International ? în categoria Public Service şi în secţiunea Best Use of Art Direction şi premiul Rock Angel, acordat celui mai bun print din festival, cu lucrarea ?Smart Eco?. Echipa Contrapunto a obţinut şi titlul Silver Team, pentru premiile câştigate în toate categoriile competiţiei.

Trofeul Golden Team a fost adjudecat echipei spaniole de la McCann Erickson, iar locul trei s-a împărţit între agenţia londoneză Mother-London şi agenţia 180 Amsterdam.

Echipele româneşti au obţinut patru premii, prin agenţia Graffiti BBDO, aflată pe locul cinci în topul general al agenţiilor participante şi câştigătoare a două premii, pentru campania History in Brief (cu lucrările ?Iwo Jima?, ?Kennedy? şi ?Tien an Men), în categoria Media şi pentru campania Mountain Dew Urbanized Culture (cu lucrările ?Munch?, ?Picasso? şi ?Van Gogh?), în categoria Beverages Non-Alcoholics. Celelalte agenţii româneşti câştigătoare sunt Grey Bucureşti, cu lucrarea ?Drop?, pentru Fairy, în categoria Home Maintenance şi Saatchi&Saatchi, cu lucrările "1961 Boy?, ?1961 Man?, ?1961 Woman", din campania pentru Head&Shoulders, în categoria Cosmetics/ Toiletries.

În festival au fost înscrise 170 de echipe de creaţie, 115 echipe din străinătate, celelalte 55 reprezentând 23 de agenţii de publicitate româneşti. Reţeaua anului la AdPrint 2008 este BBDO, reprezentată în festival de Contrapunto Spain şi Graffiti BBDO România.

    Premiile echipelor romanesti:
  • Graffiti BBDO - doi Ingeri pentru categoriile Beverages: Non-Alcoholic (campania Urbanized Culture pentru Mountain Dew) şi Media Promotion (campania History in Brief - Dosarele Istoriei)
  • Saatchi&Saatchi - un inger la categoria Cosmetics/Toiletries, pentru campania 1961 la Head&Shoulders
  • Grey Bucharest - un inger la categoria Home Maintenance (Fairy)
    Principalele premii au fost însă adjudecate de străini:
  • Rock Angel (cel mai bun print din competiţie) - echipa Montero/Galindo/Cornejo de la Contrapunto Spania, pentru Smart Eco
  • "Luerzer's Archive Best use of" - Contrapunto (Art Direction), Mother (Copywriting şi Typography), 180amsterdam (Photography) şi McCann Erickson Madrid (Illustration)
  • Trofeul "The Golden Team" - Galan/Veiga/Diez (McCann Erickson Madrid)
  • Trofeul "The Silver Team"- Montero/Jorge/del Valle (Contrapunto)
  • The Bronze Team - adidas Originals FW07 (180amsterdam) şi Saville/ Outhwaite/ Middleton/Waites (Mother). Agency of Angels - Contrapunto, SpaniaNetwork of Angels - BBDO, prin Graffiti BBDO România şi Contrapunto Spania

Antena3.ro


×
x close