Întâlnirea publicului cu susținătorii aleși de către candidații la alegerile prezidențiale a făcut legea printre televiziunile de știri, joi seară. Dezbaterea aprinsă dintre perechile de susținători ale Elenei Lasconi, Nicolae Ciucă, Mircea Geoană sau Marcel Ciolacu, dar și întrebările jurnaliștilor Antena 3 CNN și ale lui Mihai Gâdea au ținut românii lipiți de televizoare pe toată durata celor trei ore de emisie. Ca și primele dezbateri, și cea de-a cincea, cea a susținătorilor, a propulsat Antena 3 CNN în poziția de lider de piață.
All Urban pe piața de televiziune este unul dintre cele mai grele targeturi. Pentru că adună oamenii care stau doar la orașe în politică este, aproape, cel mai greu target.
Cele mai mari audiențe înregistrate pe acest target au fost atinse joi seara, la dezbaterea aprinsă dintre susținătorii principalilor candidați la președinție. 9.1 puncte de share a adunat Antena 3 CNN, aproape dublu față de principalul concurent de pe piața de știri.
Diferența a fost covârșitoare pe un target și mai vânat de partidele politice, a celor care trăiesc în orașe și au și drept de vot. Numite 18+ Urban și 18 + Urban AB studii superioare, cifrele de audiență înregistrate demonstrează fără niciun echivoc interesul românilor pentru modul în care Antena 3 CNN a înțeles să abordeze campania electorală. Cu 17.8 puncte de share pe primul target și 15.9 cotă de piață pe al doilea, Antena 3 CNN și-a întrecut de câteva ori concurenții care abordau și ei teme electorale
La fel s-a întâmplat și pe targeturile considerate Premium de către întreaga piață. Practic, Antena 3 și-a depășit pe acest target recordurile de cu o zi înainte. Astfel, în cazul telespectatorilor cu vârsta între 25 şi 59 de ani, care locuiesc la oraş, Antena 3 CNN a înregistrat 5,9% cotă de piață față de 5,2 cu o zi înainte și dublu față de următorul clasat, în timp ce, pe targetul 25-59 urban ABC, postul nostru a adunat 7,9 puncte față de 5,7 cu o seară înainte și de aproape 4 ori mai mult decât următorul clasat.
Drept dovadă, la fel ca și în cazul serii de marți, când invitat a fost Mircea Geoană, sau a celei de miercuri, când a fost Marcel Ciolacu, și joi seara dezbaterea moderată de Mihai Gâdea cu susținătorii principalilor candidați, Antena 3 CNN a înregistrat pe orice target o cotă de piață mai mare decât suma cotelor de piață a celorlalte televiziuni de știri.