Antena 3 CNN Actualitate Cinci ore întârziere. Preţul plătit de clienţii unei companii de zbor pentru revizia avioanelor

Cinci ore întârziere. Preţul plătit de clienţii unei companii de zbor pentru revizia avioanelor

<1 minut de citit Publicat la 20:29 13 Iun 2011 Modificat la 20:29 13 Iun 2011
Cinci ore întârziere. Preţul plătit de clienţii unei companii de zbor pentru revizia avioanelor
Foto: INTACT Images
Roma şi Parisul au fost astăzi mai departe cu cinci ore de Bucureşti! Cursele de pe aeroportul Băneasa spre cele două destinaţii au plecat cu mare întârziere.

De vină a fost revizia prelungită pe care compania Blue Air a făcut-o la două dintre aeronavele sale. Verificarea a bulversat toate zborurile, iar un pasager chiar a avut nevoie de o ambulanţă.

Câteva zeci de persoane care ar fi trebuit să plece la Roma la ora 9 dimineaţă, erau încă pe aeroport după-amiază. Oamenii s-au plâns că reprezentanţii companiei aeriene low cost de la care cumpăraseră biletele nu le-au dat informaţii clare.

Două aeronave ale companiei au stat la revizie câteva ceasuri în plus şi asta a dus la întârzierea curselor de Paris şi Roma. Cursa spre capitala Franţei a plecat cu 5 ore mai târziu decât era programat şi, spun călătorii din aeroport, cam aglomerată.

Reprezentanţii companiei aeriene spun că au făcut tot ce le-a stat în putinţă: au închiriat aeronave, le-au dat pasagerilor apă şi sandvişuri. E drept, pentru timp pierdut nu s-a inventat încă recompensă.
 

×
x close