Ministerul Educației transmite, joi, că s-a folosit eronat în spațiul public sintagma „sală de detenție” cu referire la una dintre prevederile proiectului de Statut al elevului. „Sintagma nu se regăsește în document și este o asociere cu un concept care, în proiectul Ministerului Educației, are alt scop”.
”Având în vedere folosirea eronată, în spațiul public, a sintagmei „sală de detenție”, cu referire la una dintre prevederile proiectului de Statut al elevului, vă comunicăm că sintagma respectivă nu se regăsește în cuprinsul documentului și este o asociere cu un concept care, în proiectul propus de Ministerul Educației, are alt scop.
Pentru o informare corectă redăm conținutul integral al articolului din documentul supus consultării publice:
Art. 14 (2) În cazul elevilor care în timpul orei de curs manifestă comportamente care aduc prejudicii activității de predare-învățare-evaluare, cadrul didactic poate decide ca aceștia să desfășoare activitate în școală, în timpul orei respective, sub supravegherea unui cadru didactic sau a unui cadru didactic auxiliar, într-o sală din unitatea de învățământ stabilită pentru desfășurarea, de regulă, a unor activități de tipul: lectură suplimentară, completarea de fișe de lucru etc.
În acest caz va fi informat, în scris, părintele/ tutorele/reprezentantul legal al elevului. Prin excepție, elevii cu cerințe educaționale speciale sunt preluați pentru a desfășura activitate cu personal specializat.
Reiterăm faptul că proiectul de Statut al elevului și cel al Regulamentului de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar sunt în etapa de consultare publică”, scriu reprezentanții Ministerului Educației pe o rețea socială.
ℹ️ Având în vedere folosirea eronată, în spațiul public, a sintagmei „sală de detenție”, cu referire la una dintre...
Publicată de Ministerul Educației - România pe Miercuri, 12 iunie 2024