Potrivit analiştilor, o decizie în acest sens ar putea să se concretizeze în cursul lunii august, cu prilejul publicării rezultatelor pe primul trimestru.
Explicaţia ar fi că niciuna din intervenţiile structurale adoptate până acum nu a avut consecinţe pozitive asupra rezultatelor grupului. În consecinţă, analiştii estimează că, într-o primă etapă, Carrefour ar putea ieşi de pe pieţele din Argentina, Italia, Malayezia, Polonia, România, Taiwan şi Turcia. Ulterior ar veni rândul Greciei şi Belgiei. În schimb, operaţiunile din China şi Brazilia nu ar fi vizate de această reducere a activităţilor.
Luna trecută agenţia Standard & Poor's a retrogradat Carrefour S.A. la BBB de la BBB plus, cu perspectivă stabilă.
Grupul Carrefour este cel mai mare distribuitor european şi cel de-al doilea la nivel mondial. Prezent în 32 de ţări din lume, cu peste 15.500 magazine, grupul Carrefour numără peste 475.000 de angajaţi.
În Romania, Grupul Carrefour dispune de 49 de supermarketuri, 3 francize şi 25 de hypermarketuri.