Produsele româneşti sunt din ce în ce mai vizibile în marile lanţuri de magazine. Tot mai mulţi producători îşi pot vinde marfa direct în hipermarket. În felul acesta, dispar intermediarii, iar clienţii plătesc un preţ corect pentru ceea ce cumpără. S-a inaugurat şi al treilea colţ al produselor româneşti.
În medie, jumătate dintre legumele şi fructele care se comercializează pe parcusul unui an în hypermaketurile din România sunt autohtone. În plin sezon chiar 80% dintre produse sunt româneşti.
Produsele autohtone nu sunt doar mai gustoase decât cele de import, ci şi mai ieftine. Dacă un kilogram de roşii româneşti se vinde în piaţă cu cel mult 5 lei, roşiile de import costă şi 8 lei. Ardeiul cultivat pe pământ românesc se vinde în medie cu 3,5 lei kilogramul, iar cel din Grecia ajunge şi la 10 lei.
Programul se desfăşoară în parteneriat cu ministerul Agriculturii şi se doreşte a fi implementat în toate marile magazine din România. Pe lângă încurajarea agricultorilor români, proiectul are ca scop şi asigurarea unui preţ corect pentru marfa autohtonă.