Antena 3 CNN›Actualitate›
Campania genială prin care Bruxelles-ul şi-a relansat turismul afectat de ameninţarea teroristă
Campania genială prin care Bruxelles-ul şi-a relansat turismul afectat de ameninţarea teroristă
<1 minut de cititPublicat la 23:14 23 Ian 2016Modificat la 23:14 23 Ian 2016
foto: captură Youtube
La sfârşitul anului trecut, în Bruxelles a fost nivel maxim de alertă din cauza ameninţării teroriste. Poliţişti înarmaţi au patrulat pe străzi, dând impresia unei zone de război. Consecinţa imediată a fost că turiştii au părăsit rapid oraşul sau au renunţat la planurile de a-l vizita, fapt care a făcut ca zone turistice importante să arate dezolant.
Încă din primele zile ale lui 2016, însă, agenţia care se ocupă de promovarea turistică a Bruxelles-ului a pus la cale o modalitate ingenioasă de a-i face pe oameni să viziteze din nou, cu încredere, capitala Belgiei. 154 de ţări au fost angrenate în campania care a purtat numele #CallBrussels.