”Astăzi introducem un element nou, întrebarea ”Ce conține vaccinul”. Este întrebarea care stă la baza acestei campanii. Aici nu vorbim despre componența clară, nu este o întrebare directă despre ce elemente chimice conține vaccinul și de lista de ingrediente a vaccinurilor, ci, mai mult, despre ce înseamnă pentru noi vaccinul. Despre asta vorbim. Este o încercare de a afla ce înseamnă pentru noi acest vaccin și cum ne ajută să revenim la normalitate.
Prin această întrebare încercăm să aflăm de la dumneavoastră de ce vă este dor și ce v-a lipsit în această perioadă. Acesta este adevăratul simbol al vaccinului, revenirea la normalitate. Revenirea la viața pe care o aveam înainte, cu toții, înainte de pandemie, când nu eram nevoiți să purtăm măști, să păstrăm distanțare, să ne dezinfectăm tot timpul, sau să stăm departe de cei dragi. Dacă știm că acesta este obiectivul, atunci trebuie să ne vaccinăm. Mai simplu de atât nu se poate. De data aceasta, putem să învingem doar împreună. Și vom învinge împreună această pandemie.
Prin această campanie lansăm 11 spoturi care vor fi difuzate în mass media, în perioada următoare. Sunt trei generale, care ne arată de ce ne este dor și alte 7 spoturi făcute pe public țintă: elev, bunică, mamă, turist, tânăr festivalier. Iar toți aceștia ne vor spune ce conține vaccinul pentru ei”, a declarat, joi, Florin Cîțu.
”Știu că la fiecare ne-a lipsit cel puțin un lucru în această perioadă, și știu că multora ne-au lipsit cei dragi. Să ne știm familia în siguranță, dar și libertatea, normalitatea, lipsa grijilor. Să facem tot ce vrem în siguranță. Și exact la acest lucru trebuie să se gândească românii, care sunt lucrurile de care le este dor și pe care doar revenirea la normalitate le poate reda. Sau poate vă este pur și simplu dor să mergeți la un concert, să călătoriți, fără grija restricțiilor. Dacă doriți aceste lucruri, vaccinați-vă!”, a mai spus premierul.