După ce au anunţat că vor construi încă un aeroport la Clinceni sau la Alexeni, şefii de la Transporturi anunţă că locaţia va fi sudul oraşului. Autorităţile au mai multe variante pentru locaţia noii construcţii, care va fi făcută publică abia peste trei luni. Ce se mai ştie în momentul de faţă este că aeroportul ar trebui construit prin concesiune şi nu din fonduri bugetare. Operatorii de transport aerian sunt de părere că construirea aeroportului reprezintă o urgenţă, în condiţiile în care ei se aşteaptă la restricţii de zbor pentru Aeroportul Băneasa, din cauza construcţiilor realizate în jurul acestuia.
Operatorii de transport de pe Otopeni ar vrea să efectueze mai multe curse, dar nu există suficient spaţiu. Cu toate acestea, aeroportul Henri Coandă intră în cea de-a treia fază de investiţii, dar numărul pasagerilor are un ritm de creştere mult mai rapid. Numărul de pasageri înregistrat anul trecut a depăşit cu mult capacitatea actualelor terminale.
La Otopeni se extind actualele terminale, salonul oficial, se construieşte o platformă pentru degivrarea aeronavelor, o alta pentru parcarea acestora, mai multe locuri pentru parcarea maşinilor şi, probabil, şi un terminal pentru cursele low-cost.
Antena 3