"Punem în practică o soluţie prin care să putem comunica permanent şi transparent starea sistemului centralizat de încălzire din Bucureşti. Aplicaţia mobilă Termoalert informează cetăţenii în timp real cu privire la starea sistemului.", este mesajul publicat pe pagina de Facebook a Termoenergetica.
"A fost concepută în aşa fel încât să furnizeze, direct pe telefon, informaţii relevante privind funcţionarea sistemului şi de tip notificare, în cazul unei avarii sau întreruperi în furnizarea agentului termic ce afectează consumatorul", prevede anunţul, distribuit şi pe pagina de Facebook a Termoenergetica.
Potrivit acestuia, aplicaţia este disponibilă pentru sistemele de operare Android şi iOS. Ea poate fi descărcată gratuit pe telefon din APP Store şi Play Store.
"Fiecare cetăţean are opţiunea de a completa în spaţiul special destinat numele străzii pe care locuieşte şi în acest fel va fi informat imediat şi în timp real cu privire la orice avarie care ar putea interveni în zona în care locuieşte, motivul opririi temporare a serviciului, evoluţia lucrărilor de remediere, data preconizată pentru reînceperea furnizării serviciului.
Fiecare cetăţean va mai putea accesa informaţii cu caracter continuu, precum parametrii de funcţionare ai serviciului, va putea consulta toate alertele din Bucureşti sau doar din zonele de interes, în timp real, şi termenele estimate de remediere", menţionează sursa citată.
Claudiu Creţu a mai precizat că sistemul de termoficare "are probleme" şi că lipsa investiţiilor din ultimii 10 ani îşi arată acum efectele. "Avariile sunt încă foarte dese, iar întreruperile în furnizare afectează funcţionarea normală. Totuşi, se pot îndrepta lucrurile. Suntem pe acest drum, dar durează până când vom simţi rezultate notabile", a adăugat el