Dana Grecu şi Adrian Ursu, căpitanii echipei care susţine TRADIŢIA, echipă din care fac parte şi Ioana Răduca, Denisa Ticu, Anisa Lupu şi Andreea Dumitrache, au adus argumente în favoarea ideii că tradiţia merită să devină brand de ţară.
VOTEAZĂ AICI ŞI ALEGE BRANDUL ROMÂNIEIEduard CRBL, susţinător al echipei care promovează tradiţia, a declarat: "Astăzi, de 1 decembrie, am lansat şi o piesă care spune "România nu-i jucăria ta", care vorbeşte fix despre ce înseamnă să ai tradiţie, să fii mândru de ţara ta. (...) Muzica ajunge acolo unde politica şi religia dau greş".
Antena 3 caută brandul de ţară. Tocmai de aceea, pe tot parcursul zilei de 1 Decembrie, cinci echipe de jurnalişti se vor întrece să-i convingă pe telespectatori să intre pe
www.antena3.ro şi să voteze valoarea care cred ei că reprezintă cel mai bine România ca brand de ţară.
Membrii celor cinci echipe au pregătit surprize, momente inedite şi concursuri neaşteptate.
Citeşte şi:
BRAND DE ŢARĂ: Imaginea României, construită prin PERSONALITĂŢIBRAND DE ŢARĂ: CONTINUITATEA - Cu dragoste, despre RomâniaBRAND DE ŢARĂ: România FRUMOASĂ, România la înălţimeBRAND DE ŢARĂ - UMORUL. "Decât să vorbim despre umor, mai bine îl facem pe bune!"