Black Friday 2020. Conform eMAG, la start, peste 260.000 de oameni erau online în aplicația eMAG sau pe site. În primele 10 minute clienții eMAG au plasat comenzi pentru peste 33 milioane lei.
Black Friday 2020. „Startul Black Friday ne-a depășit așteptările. Oamenii au strâns bani pe parcursul anului în care au renunțat la multe cheltuieli și acum își permit să se răsfețe cu produsele pe care și le doresc pentru acasă sau pentru confortul personal. Am înregistrat 2 milioane vizite pe site în prima jumătate de oră și clienții și-au comandat până acum, în medie, câte 2 produse pe comandă. În total, clienții au comandat în 30 minute mai mult decât comandau într-o zi întreagă de Black Friday acum șapte ani", a declarat Tudor Manea, director general eMAG România.
Black Friday 2020. Astfel, dacă în 2013, clienții au făcut cumpărături în valoare de 102 milioane de lei într-o zi, acum, în doar jumătate de oră valoarea a ajuns la 124 milioane de lei.
Black Friday 2020. Cele mai comandate produse au fost produse pentru casă – 27.000, televizoare – 15.000, frigidere și mașini de spălat – 9.500, băuturi – 14.000, electrocasnice mici – 18.000 și fashion – 9.000.
Black Friday 2020. Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au venit din București, Cluj-Napoca, Slatina, Iași, Brașov, Alba Iulia, Constanța, Pitești, Târgu Jiu și Zalău. Plata cu cardul are o pondere de 57% din totalul comenzilor.
Black Friday 2020. Cifre cheie la începutul evenimentului Black Friday după 30 de minute:
- vânzări de 124 milioane de lei
- 57% dintre comenzi au fost plătite cu cardul
- Peste 55.000 produse comandate în primele 10 minute
- 85% dintre comenzi plasate de pe dispozitivele mobile.