“Suntem bucurosi ca am incheiat cu succes si aceasta editie, iar feedback-ul expozantilor si statisticile referitoare la numarul de vizitatori ne arata ca ne-am atins obiectivul propus, de a realiza cea mai mare editie de toamna. Pentru editiile viitoare am gandit deja un concept nou, prin care speram sa aducem un plus valoare acestui targ, pe care ni-l dorim din ce in ce mai mare si un etalon pentru industria pe care o reprezinta.” - Camelia Buda, Director General Euroexpo.
“A fost cea mai buna editie de toamna a Baby Boom, din toate punctele de vedere: organizare, promovare, numarul si calitatea vizitatorilor, dar si a expozantilor. Noi nu putem decat sa multumim echipei de organizare si mai ales clientilor nostri, fara de care nu am putea exista.” – Cristina Manescu, coordonator marketing Chicco.
“Promovarea acestei editii a fost foarte buna, iar asta s-a vazut in numarul de vizitatori. Din pacate, insa, numarul lor nu s-a reflectat foarte bine si in vanzari, daca ne raportam la editia de primavara, cel putin in cazul nostru, insa motivele nu au legatura cu organizarea, care din punctul nostru a fost foarte buna, ci mai degraba cu perioada.” – Alexandru Prunoiu, General Manager Anne Bebe.
“Editia din aceasta toamna a fost similara, ca vanzari, cu editia din toamna trecuta, dar din punct de vedere organizatoric a fost mai buna. In plus, am remarcat un interes crescut al vizitatorilor asupra produselor comercializate de noi comparativ cu alte targuri de profil”, Tiberiu Mitu, Director Executiv ErFi Kids.
Intre 6 si 9 noiembrie, perioada de desfasurare a Baby Boom Show, au fost 4 zile de forfota, in care parinti, bunici si copii au luat cu asalt Romaero Baneasa, pentru a prinde cele mai bune discount-uri exclusive, de pana la 60%, oferite de expozanti doar pe perioada targului, dar si pentru a se bucura de toate surprizele si distractia oferite.
Zona FUN LAND a fost in permanenta animata de copii fascinati de locul de joaca cu gonflabile, de povestile spuse de actritele Monica Davidescu si Simina Constantin, de cursurile si workshop-urile diverse, dar si de concursurile zilnice, unde au putut castiga zeci de premii haioase.
In plus, viitoarele mamici si bebelusii norocosi au putut participa la mega Tombolele Gravidei si Bebelusului. Premiul cel mare, un kit de celule stem, in valoare de 1.000 de euro, oferit de Biogenis a fost castigat de Simona Stoian, o viitoare mamica, insarcinata in 24 de saptamani, din Bucuresti.
“Suntem prezenti la fiecare editie a targului Baby Boom. Fiecare editie ne aduce fata in fata cu viitorii parinti, reusind astfel o comunicare mult mai eficienta. Anul acesta Baby Boom a avut si un rol extins, prin anuntul cu privire la premiera Biogenis, primul copil roman tratat cu celule stem mezenchimale din cordonul ombilical. Cazul a fost prezentat si la cel de-al IX-lea Congres al Romtransplant, congres derulat in perioada 29 octombrie - 1 noiembrie 2014 la Bucuresti. Transplantologul Dariusz Boruczkowski a prezentat tehnica folosita si rezultatele asteptate in viitor de la astfel de proceduri precum si o perspectiva pentru medicina regenerativa europeana.” – Cristian Lacraru, Director de marketing si comunicare Biogenis.
Sambata si duminica, in ultimele zile de targ, cand si vremea a fost perfecta pentru o toamna tarzie, vizitatorii au acaparat spatiul expozitional, lucru care s-a reflectat si in vanzarile expozantilor. Sambata a fost si ziua in care stelele generatiei Next Star i-au fermecat pe cei mici si mari deopotriva, iar Carmen Bruma le-a invatat pe gravidute cum sa isi controleze greutatea in timpul sarcinii.
Multumim tuturor expozantilor si vizitatorilor ca au ales Baby Boom Show si abia asteptam sa ne intalnim din nou anul viitor!