După cei 10 kilometri inaugurați în 2010, guvernanții nu au reușit să finalizeze niciun tronson din Autostrada Transilvanie, o lucrare care trebuia finalizată în opt ani, dar după aproape zece ani de la începutul ei nu are o dată de finalizare certă.
Proiectul autostrăzii Brașov-Borș, denumit Autostrada Transilvania, a fost aprobat în 2003 și început în 2004, în baza unui contract de 2,2 miliarde de euro încheiat cu compania americană Bechtel care trebuia executat până cel târziu în 2012. Pe fondul disputelor politice inițiate de partidele care s-au succedat la guvernare și fără bani alocați de la buget, proiectul de 415 kilometri a fost derulat într-un ritm lent, iar până în prezent nu au fost executați decât 52 kilometri.
Pentru cei 52 de kilometri, statul român a achitat 5,6 miliarde de lei, sumă care reprezintă mai mult de jumătate din fondurile alocate întregului proiect.
După ce contractul cu Bechtel a fost renegociat, astfel încât compania americană să finalizeze doar două tronsoane deja începute și celelalte să fie scoase la licitaţie, guvernanții au promis că în noiembrie 2012 va fi deschisă circulația auto și pe tronsonul de autostradă Suplacu de Barcău-Borș.