Autorităţile române sunt mulţumite de modul în care lucrează compania americană Bechtel la Autostrada Transilvania şi nici nu le trece prin gând să rezilieze contractul. "Este foarte greu să realizezi un drum. Este adevărat că acum s-au turnat primii kilometri de asfalt la Autostrada Transilvania, însă, conform contractului, tronsoanele 2B şi 3C trebuie să ni le dea la cheie abia în 2010. Dacă avem deja cinci kilometri de autostradă e bine", a declarat Dorin Debucean, director general al CNADNR, pentru Jurnalul Naţional.
Dacă partea română este mulţumită, nu aceeaşi stare de spirit o au ungurii. Ambasadorul ţării vecine la Bucureşti s-a arătat nemulţumit de stadiul lucrărilor la Autostrada Transilvania. Acesta susţine că Ungaria mai are doar 30 de kilometri de autostradă până la graniţă, iar în România diferenţa este mai mare. Diplomatul este contrazis însă de directorul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale. "Nu înţeleg cum a putut să facă astfel de declaraţii reprezentantul Ungariei, deoarece România se află înaintea Ungariei cu peste un an şi jumătate cu privire la această lucrare", a încercat să explice Dorin Debucean.
Proiectul de construcţie a Autostrăzii Transilvania, pe traseul Braşov-Borş, a început în 2004, în baza unui contract de 2,2 miliarde de euro, acordat companiei americane Bechtel. Lucrările au fost întrerupte la jumătatea anului 2005, când autorităţile au reanalizat contractele încheiate de guvernarea precedentă. Termenul de finalizare a autostrăzii, stabilit iniţial pentru anul 2012, a fost prelungit cu un an.
Antena 3