Potrivit jurnaliştilor de la Cotidianul, autostrada ar trebui să pornească din nordul Capitalei şi s-ar desfăşura sub formă de inel, peste şoseaua Petricani - calea Bucureşti-Constanţa, apoi ar coborî spre sud, pe deasupra străzilor Colentina, Doamna Ghica, Fundeni-Pantelimon, Morarilor, ajungând apoi pe Bulevardul 1 Decembrie. Autostrada lui Oprescu ar continua apoi spre FAUR - poarta 4, punct din care va străbate o zonă în care nu este nimic construit, pentru a se intersecta cu Bulevardul Theodor Pallady. Traseul ar continua apoi după serele Berceni, ar ieşi pe şoseaua de centură din sud-estul Bucureştiului, aşezându-se din nou pe deasupra căii ferate din sudul oraşului.
În dreptul şoselei Alexandria autostrada ar urca spre nord, trecând pe deasupra bulevardului Progresul, paralel cu acesta, iar apoi peste intersecţia Răzoare, de unde ar urma traseul liniei de cale ferată dintre bulevardele Drumul Taberei şi Timişoara.
Antena3.ro