Postul nostru de televiziune s-a impus în faţa concurenţei pe toată durata zilei şi pe toate target-urile de vârstă. Informaţiile noi şi analizele de maximă importanţă au dus cifre mari de audienţă, inclusiv în rândul publicului comercial.
Regalul jurnalistic pe care românii l-au descoperit, ieri, la Antena 3, i-a ţinut şi aproape de televizor, interesaţi fiind de modul în care Guvernul va aplica noile politici economice.
Am analizat cu atenţie fiecare măsură despre care miniştri au vorbit în public înainte de aprobarea bugetului şi v-am explicat cum vă afectează direct pentru a şti la ce să vă aştepaţi în acest an.
Datele de audienţă KANTAR Media arată că, în cazul publicului urban de peste 18 ani cu studii superioare, rating-ul Antena 3 a fost de 3%, cu aproape un procent mai mult faţă de televiziunile concurente şi am atins o cotă de piaţă de 13,6%.
Succesul este similar şi în cazul publicului comercial, care a urmărit cu atenţie ediţiile speciale ale postului nostru de televiziune. Astfel, pe acest segment, Antena 3 a avut o cotă de piaţă de 4,7%.
Pe de altă parte, şi seara, când subiectul măsurilor economice a fost dezbătut pe larg cu toţi actorii importanţi implicaţi, poziţia de lider de piaţă s-a menţinut. Astfel, în rândul publicului urban de peste 18 ani, cu studii superioare, Antena 3 a atins un rating de 5,45% şi o cotă de piaţă de 12,2%.
Varful de audienta a fost inregistrat in minutul 23:39 cand Antena 3 a atins 8.3% rating reprezentand 259.000 de telespectatori și 24.2% cotă de piaţă, fiind lider detaşat în rândul tuturor televiziunilor.
Vă mulţumim!