Antena 3 a fost lider de audienţă duminică, de-a lungul întregii zile. Postul nostru a fost cel mai urmărit post de ştiri în ziua în care românii au votat în primul tur al alegerilor prezidenţiale. Iar asta confirmă încă odată că Antena 3 este cel mai urmărit post de ştiri la evenimentele importante.
În ziua în care românii au votat în primul tur al alegerilor prezidenţiale, Antena 3 a fost lider de audienţă pe întreaga zi. Postul de televiziune a transmis în direct momentele în care candidaţii la prezidenţiale au votat şi declaraţiile acestora. Astfel, Antena 3 a avut un rating de 4.2, dublu sau chiar triplu comparativ cu celelalte televiziuni. De remarcat că Antena 3 a avut o audiență aproape dublă față de PRO TV pe segmentul 18+AB, adică cel al oamenilor cu educație superioară și venituri mari.
De asemenea, postul nostru a fost lider de audienţă pe segmentul urban pentru toate vârstele. Cele mai spectaculoase cifre s-au înregistrat însă pe segmentele de varstă cuprinse între 18 şi 49 de ani, dar şi 25 şi 54 de ani.
Momentul anunţării datelor Exit-Poll a fost urmărit cu sufletul la gură de telespectatori, care au preferat să vadă cifrele la Ediţia Specială moderată de Mihai Gâdea şi Răzvan Dumitrescu.
În intervalul orar 20 - 24 postul nostru de televiziune a fost cel mai vizionat din România, atunci când au fost anunţaţi câştigătorii primului tur de la prezidenţiale. Toate cifrele şi statisticile au fost interpretate şi comentate de către analiştii politici, sociologii şi politicienii prezenţi în platou.
Antena 3 a reuşit, astfel, să devanseze toate posturile generaliste şi să fie lider absolut al posturilor de ştiri din România.
Minutul de aur a fost atins la 21:00, atunci când rezultatele singurului Exit Poll, realizat de Curs şi Avangarde, au fost anunţate pe post.
Cifre spectaculoase a înregistrat, de asemenea şi site-ul www.antena3.ro, care a avut în ziua votului nu mai puţin de 600 de mii de vizitatori unici.