Formatul de dezbatere propus de Antena 3 CNN în această toamnă, „Un președinte în faţa națiunii", este preferatul românilor. Iar cei care îl urmăresc sunt tot mai mulți, pe măsură ce se apropie datele alegerilor din România. Dezbaterea de luni seară, moderată de Mihai Gâdea, a fost, ca toate edițiile de până acum, lider de audiență.
Disputa aprinsă a susținătorilor aleși de către principalii candidați la alegerile prezidențiale fost savurată de către publicul din România. Semn că oamenii sunt tot mai interesați de dezbaterile electorale, dar și că mai sunt multe teme de discutat până în ziua votului.
La nivelul publicului urban, 6,7% din cota de piața a revenit Antenei 3 CNN, postul nostru fiind lider incontestabil de la un capăt la altul al dezbaterii moderate de Mihai Gâdea.
La nivelul publicului adult din zona urbană, numit în buletinele de audiență categoria 18 + Urban, iar în sondajele partidelor „persoanele cu drept de vot din orașe", diferența față de competitori a fost și mai mare. 7.3% din publicul acestei categorii a urmărit răspunsurile susținătorilor la întrebările grele puse de jurnaliștii Antena 3 CNN.
Subcategoriile premium ale zonei urbane, adulții peste 18 ani cu studii și venituri de la medii în sus au ales în proporții foarte mari, comparativ cu celelalte stații de știri, dezbaterea organizată la Palatul Parlamentului de către Antena 3 CNN. De altfel, la categoria 18+ urban AB suma cotelor de piață a tuturor celorlalte televiziuni era sub cota de piața a postului nostru.
În ceea ce privește categoria considerată de către întreaga piață drept cea mai grea, cea a persoanelor din mediul urban cu vârste între 25 și 59 de ani, nu s-a pus niciun minut problema, de-a lungul orelor de dezbatere, cine este liderul de piață.