Se întâmpla de exact 12 ani, de la alegerile istorice din iunie 2012. Începând de atunci la fiecare runda de alegeri, Antena 3 CNN a fost prima opțiune de informare a Romanilor la evenimentele capitale.
Prima runda din România a super anului electoral global a avut un singur intra (GRAFIC 1) câștigător in ceea ce privește audientele: Antena 3 CNN. In ziua alegerilor, postul nostru a fost cel mai urmărit post de știri pe tot parcursul zilei cu o medie de peste 2.4 milioane de telespectatori unici la nivel Urban si indiferent de targetul comercial.
In prime time Antena 3 CNN a fost principala sursa de informare. (GRAFIC 2) In cel mai important moment al zilei, cel al dezvăluirii procentelor de la Exit Poll postul nostru a atins aproape 2 milioane de telespectatori.
Antena 3 CNN nu a condus doar in clasamentul televiziunilor de știri. (GRAFIC 3) La nivelul întregii tari pe targetul 18 + care aduna toți adulții din România Antena 3 CNN s-a aflat pe locul doi după Pro TV si înainte Antena 1, România TV sau Kanal D.
Același lucru s-a întâmplat si la nivelului celui mai râvnit target comercial 25-59 Urban ABC (GRAFIC 4) care aduna adulții cu studii medii si superioare, angajați si activi. Antena 3 CNN s-a situat tot imediat după PRO TV la distanta apreciabila deasupra DIGI 24, România TV sau Antena 1.
Încununarea unui efort susținut si pregătit cu mult timp înainte de către reporterii, cameramanii, tehnicienii și jurnaliștii realizatori de emisiuni ai Antena 3 CNN dar si a inovațiilor tehnice de adunare si prezentare a datelor electorale lansate in premiera de postul nostru au fost audientele ediției speciale moderate de Mihai Gâdea începând cu ora 20. (GRAFIC 5) Antena 3 CNN a fost lider de audienta la nivelul nișei de știri de la 8 seara si pana târziu in noapte. Adulții din România au urmărit povestea întregii zile electorale, au urmărit primele rezultate si au apreciat primele analize, urmărind Antena 3 CNN.
Momentul culminant al zilei a fost însă cel al Exit Poll-ului. Dintre toate posturile de televiziune care au difuzat ediții speciale dedicate Antena 3 CNN a fost preferata alaturi de Protv (GRAFIC 6) pe toate targeturi importante dar mai ales pe cel premium, 25-59. fapt cu atât mai important cu cat Antena 3 CNN a fost singurul post care a obținut întreg exit-poll-ul CURS AVANGARDE, celelalte canale difuzând ori sondaje ori datele destinate Antena 3 CNN.
Astfel, adunând target cu target, prima runda a anului electoral din România a avut un singur câștigător: Antena 3 CNN. Mai urmează doua runde, la toamna: alegerile parlamentare si alegerile prezidențiale.