Cel care a găsit această soluţie de reducere a costurilor este nimeni altul decât Mircea Pop, demis de premierul Victor Ponta încă din ianuarie dar rămas în funcţie ca director interimar.
Mircea Pop este de neclintit din fruntea Companiei de Drumuri. În luna ianuarie a acestui an a fost înlăturat de la conducerea Companiei de Drumuri de către premierul Victor Ponta pentru că în loc să se ocupe de deszăpezire, petrecea la într-o cabană la munte.
Chiar şi aşa, Pop a rămas în fruntea CNADNR pe post de director general interimar. Şi chiar dacă ar renunţat la actuala funcţie, tot director ar rămâne.
Mircea Pop a intrat acum în conflict cu angajaţii cărora vrea să le taie salariile cu 15 la sută. Mai tolerant este şeful CNADNR cu constructorii. De curând, a acceptat ca şase kilometri rămaşi din autostrada Bucureşti-Ploieşti să fie finalizaţi în doi ani.
În prezent, constructia se afla intr-un stadiu de 23 la suta si se lucreaza doar pe patru kilometri, pentru ca restul inca nu au fost expropriati. Pentru realizarea acestui tronson, pe anul 2013 a fost alocată suma de 45 de milioane de euro.
Conrtactul de prelungire a termenului a fost semnat de tot de Mircea Pop.