Ancheta
făcută de conducereea aeroportului Otopeni în cazul
incidentului aviatic de pe 30 decembrie este contestată chiar de
firma care întreţine balizajul de pe aeroport, UTI Grup,
căreia îi aparţinea maşina de care s-a coicnit avionul.
Într-un comunicat de presă, reprezentanţii UTI spun că cei
din turnul de control nu au verificat din timp dacă pista este
liberă sau nu.
Cei din turnul de control întâi au
aprobat decolarea şi abia 30 de secunde mai târziu a întrebat
echipa de balizaj dacă pista este liberă. Mai mult, UTI a făcut şi
un blog pentru acest incident aviatic „pentru a permite o mai bună
informare a mass media şi a publicului”, precizează
comunicatul.
Pe 30 decembrie, o aeronavă cu peste 100 de
oameni la bord s-a ciocnit de o maşină aflată pe pistă pe
Aeroportul Internaţional Henri Conadă. Nimeni nu a fost rănit,
însă aeronava a fost distrusă.
Antena 3