2010 este anul austerităţii, dar şi al cheltuielilor uriaşe pentru parlamentari. Aproape două milioane de lei au alocat deputaţii pentru întreţinerea maşinilor din parcul auto. Bani daţi pentru asigurările auto, carburnaţi, reparaţii şi revizii.
În limuzine circulă doar deputaţii cu funcţii în conducerea Camerei. Toţi ceilaţi au primit, la începutul mandatului, pentru biroul lor parlamentar, câte un Logan. Acelaşi tip de automobil îl au la dispoziţie comisiile şi grupurile parlamentare. În total, câteva sute de Dacii Logan. Deplasările în teritoriu, în circumscripţiile pe care deputaţii le reprezintă în Parlament, se fac doar cu aceste automobile. Aproape 2 milioane de lei au costat toate aceste drumuri, potrivit Sistemului Electronic de Achiziţii Publice. Asta însemană service, benzină sau asigurările platite pentru toate aceste maşini.
Camera Deputaţilor a organizat licitaţii pentru a găsi firmele care percep cele mai mici preţuri pentru reparaţii şi revizii. Întreţinerea limuzinelor Mercedes se ridică în acest an la peste 260.000 de lei. Mult mai ieftine sunt revizia şi reparaţiile pentru Volkswagen şi Audi ? 21.000 de lei, în timp ce întreţinerea maşinilor Opel Vectra înseamnă aprope 17.000 de lei, iar a celor Mitsubishi peste 8.300 de lei. Un total ce depăşeşte 308.000 de lei.
Pentru combustibil s-au alocat aproape 1,4 milioane de lei, asigurările auto se ridică în acest an la peste 300.000 de lei, iar alţi 36.000 de lei s-au dat pentru întreţinerea microbuzelor şi utilitarelor de la Camera Deputaţilor. Camera mai are în dotare şi câteva maşini Nubira, care au avut nevoie de piese de schimb - în valoare totală de aproximativ 30.000 de lei.
Antena 3